En snabbis!

Jag håller på och bakar för fullt; chokladtryffeltårta, matpaj och schackrutor ska det bli till på söndag kl 15 när släkten firar mig ute hos mamma. För er som missat min fina önskelista kan ni klicka in er här och ta en titt ;)

Shit, känner mig lite smått stressad nu alltså. Ska ju som sagt baka en massa nu och sen blir det till att fixa naglarna samt hoppa i duschen och fräscha till mig inför morgondagen. Har tagit ledigt från jobbet då pga två finfina anledningar: Johan & Seb tar studenten och JAG FYLLER 20 ÅR!!! Hjälp, inte tonåring längre! Känns lite skumt när man tänker på det. Får se om det kanske blir en premiärsväng förbi Systembolaget då, hihi. Och så hoppas vi på fint väder också, tack!



Nej, back to work nu och puss på er! :D ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Hoppas du får en super duper bra födelsedag med fint väder och allt ;D <3

2009-06-04 Kl. 20:45:26
Skrivet av: Mamma Madde

Hjälp, vad tiden går. Min lilla, stora tjej är tonåring i bara ca 11 timmar till. Så nu är det dax att börja gumman. Pensionsspara!! ;)

2009-06-04 Kl. 21:35:22
Skrivet av: Emelie

Låter smarrigt, bjuder på söndag? Är ju ute i skogen och firar jonas och tessans student, varför inte passa på! :P

2009-06-04 Kl. 22:04:04
Blogg: http://mobergo.blogg.se/
Skrivet av: Sanna

--> Mamma



Ja, snacka om att tiden går! :O Men haha, tack för den! :P

2009-06-05 Kl. 01:34:30
Blogg: http://essesset.blogg.se/
Skrivet av: Ingela

GRATTIS!!! När jag skriver det här har du redan provat på några timmar som 20 åring. Hoppas det känns bra ;) Vi ses i morgon.

2009-06-06 Kl. 09:34:56
Skrivet av: Sanna

--> Ingela



TACK!!! Det känns jättebra :)

2009-06-09 Kl. 21:51:44
Blogg: http://essesset.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0