Fika med kusin & 60-talskväll

Härligt väder i lördags, varmt och sådär som jag gillar det. Linda kom över och kollade in hur jag har möblerat om i lägenheten, sen gick vi till Karins Stallcafé och tog en fika (haha Jessica, "ta en fika"). Blev en smarrig bit chokladtryffeltårta som faktiskt smakade lite som den jag brukar göra, trots att den såg helt annorlunda ut. Kaffe till det i världens sötaste kopp, ville ta med hem typ!



Efter det tog vi en promenad till grillen där vi köpte mjukglass som vi traditionsenligt tog med oss till en lekplats och åt medan vi gungade. När jag har köpt hus, då ska jag ha en gunga. Det är så mysigt!


Väl hemkommen var det bara att ställa in ölen i kylen, hoppa i duschen och fixa till sig lite inför kvällen. Jessica kom över, sen kom Seb och tillslut kom även Olsson och Linus. Höga klackar på, äta lite chips, dricka lite öl och sen bar det av till Ottarsborg på 60-talskväll.



Härligt, härligt att få umgås med bästavänner, prata på en sten i skogen och dansa bort en massa skit och fram med glädje och lycka över min fina Seb. En av mina absolut bästa vänner och en av de få människor som faktiskt kan få mig på bättre humör när jag mår dåligt. Så de som fick idéer för sig nu eller på Ottars kan lämna de tankarna. Vi är bästa vänner.




Sen åkte vi hem och sov, jag och Seb fick ligga och slå ihjäl myggor till sex på morgonen eftersom att Linus tydligen hade fått den briljanta idén att öppna fönstret innan vi gick och lade oss. Haha, shit alltså vad med myggor!

Dagen efter hade vi bakisdag, Sandra Hå kom över och gjorde oss sällskap. Plockade ihop storfrukost och satte oss på bänken utanför lägenheterna, gjorde kaffe, lyssnade på massa country och planerade lite inför Power Meet. På kvällningen åkte vi som tidigare nämnt ut en sväng med Ford -59an, firade in semestern och badade oss lite halvt. Myyys!




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Älskar då det händer saker hela tiden, bara en massa skoj och man har sjukt mycket att fixa - as najs! :D

2009-06-30 Kl. 12:10:11

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0