Fredagen: jag 20 + Johan & Seb tar studenten

Här kommer det då, blir mer bilder än prat vilket nog bara är trevligare för er så att ni kan få bilda er en egen uppfattning. Tänkte ändå ge en kort beskrivning av dagen.

Väcktes av att det borrades ner kakel i grannens badrum, klev upp och fixade mig för dagen. Åkte med Jessica och Olsson för att hämta upp Linus och Pontus och sedan bar det av till Uppsala och Boland där Johan och Seb tog studenten. Grattis till dom!

1.    2.
1. Påväg in till stan: Olsson, Pontus och Linus i framsätet på Dagny.   2. Jessica hade också kameran i högsta hugg!

Cruisade runt på stan i -59:an i ett par timmar, tog en vända förbi Systembolaget där jag inhandlade lite gott & blandat och for sedan hem till Johans föräldrar där det bjöds på smörgåstårta. Fick också present av mina svärföräldrar och en stor bukett med fina rosa blommor! :D


Vi gjorde sällskap med en Ford Galaxie, flera kändisar till oss höll till i den.

Sen bar det av för att hämta upp Seb hemma hos honom och Johans polare Ida hos henne. Vi blev en hel del folk tillslut så det var bra att vi hade bytt ut -59:an mot stora Cheva vanen. Bar av in till stan där vi hängde i stadsparken och jag träffade massor av folk som talade om att "det är du som är Sanna" och "du är tillsammans med Johan". Trevligt folk! Innan vi åkte hem sjöng vi nationalsången och så tog jag, Jessica, Ida, Seb och Linus en sväng på Williams där grabbarna roade sig med att byta bort Anna ur Ronny & Ragges låt så att det blev "Rara söta Sanna". Dom är bra gulliga! Självklart hängde jag på och körde Annas text ;)

Nä vad säger ni? Fler bilder nu!

1.    2.    3.
4.    5.   6.
7.    8.    9.

1. Jag, Fanny & Jessica efter smörgåstårtan.   2. Fanny, Jessica & Seb i vanen påväg till Ida.   3. Johan, Linus & Michelle röjde längst bak.   4. Seb & Johan kollade läget lite, det skulle bogseras Taunus.   5. Fanny när vi hade kommit fram till Ida.   6. Vi hängde hos Ida ett tag innan vi drog vidare mot stan.   7. Fanny posade lite med en ÅBRO.   8. Lite glatt folk.   9. Michelle funderar, lite mer folk i bakgrunden.

10.    11.    12.
13.    14.    15.
16.    17.    18.

10. Kul hade vi!   11. Trevligt känt folk, trevligt nytt folk.   12. Michelle & jag.   13. Jessica, jag & Fanny - snygga som få.   14. Jessica får en puss på kinden och blir överlycklig (eller vettskrämd?!).   15. Och såhär glad är man om man fyller 20, får gå på systembolaget och det vankas party hela helgen!   16. Jessica var också gla över party.   17. Ida i vanen påväg in till stan.   18. Sen hade vi en som vi förvarade bakom galler, i bagageutrymmet...




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Ni ser ut att ha haft kuligt ;)

Hihi, jaaa systemet blir man glad av ^^,

2009-06-10 Kl. 08:54:29
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: iia

Ford Galaxie* heter den om du menar raggarbilen, en Galaxy är ju en buss, haha xP

2009-06-10 Kl. 18:05:14
Blogg: http://julia.obypingst.se/
Skrivet av: Jessica

Älskar bildne på dig o mig när du ger mig en puss på kinden :) Tur att du inte lade upp bilden när Seb hånglar upp Fanny precis bakom mig...............

2009-06-12 Kl. 12:19:36
Blogg: http://cesytod.blogg.setod.blogg.se/
Skrivet av: Fanny

Du det är faktistk fruktansvärt förbjudet att lägga upp såna dära grotäska bilder på mig ;) hahah

2009-07-07 Kl. 01:24:32

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0