Idag är ingen rubrikdag, utan en musikdag!

Lalala, segat hela morgonen. Inte gjort något förutom hängt på fejjan och lyssnat på en massa musik. Tänkte jag skulle va gullig och lägga upp lite braiga klipp åt er, va ju ett tag sen ni fick något att lyssna på. Lite blandad kompott blir det, varsågoda lyssna och njut!

JETS - Rockabilly Baby
Blir så himla danssugen!


Rännhola Rockers - Raggarbrud
Min & Jessicas låt!


Candlemass - Bewitched
Johan som fått mig att börja lyssna, gillar det mer och mer!


Marilyn Manson - Running to the Edge of the World
Jennylee tipsade om den på sin blogg igår, jag älskar den!





Kommentarer
Skrivet av: Emelie

Jo, de 2 första låtarna är ju riktigt nice!

2009-06-03 Kl. 19:31:07
Blogg: http://mobergo.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0