Jag fyllde ju 20...

...och då fick jag en del presenter. Och jag tänkte att jag skulle visa upp här vad jag fick, samt återigen ta chansen att tacka min familj, min släkt och mina vänner för ett mysigt firande och fina gåvor. Det finns bara ett ord för helgen och det var underbart. TACK!

1.    2.    3.
4.    5.    6.
7.    8.    9.
10.    11.

1. Blommor från Sussie & Christer.   2. Blommor från Gun & Sten.   3. Ugnsform från mamma & Per.
4. Sminkväska, underlagscrème, nagellack, mascara och armband från mamma & Per.   5. Skrivblock från Linda. Presentkort till del av körkortsutbildning från mormor, Janne, morfar & Inga. Örhängen och halsband från farmor & farfar.   6. Alla fina grattiskort som innehöll en hel del trevliga små sedlar.
7. Kaffebryggare, strykjärn och hårtork från pappa & Ingela.   8. Blomma med röd kruka av jobbarkompisarna & chefen.   9. Kort med mer sedlar från Sussie & Christer.
10. Boken "Kyrkkaffe" och halsband från Julia.   11. Body scrub och body butter från Jennylee.




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0