Kvällsdopp

Jag hade egentligen tänkt blogga nu, lägga upp lite bilder på det som inhandlades i stan i fredags samt från 60-talskvällen i Ottars igår. Men det blev inte mycket till sömn i natt så nu är jag sjukt trött trots att jag hällt i mig massvis av hemgjort iskaffe idag. Underbart med sol och värme!

Nu på kvällningen åkte jag ut och cruisade lite med Olsson & Jessica, drack en varm öl, sjöng till underbar rockabilly, badade upp till trosorna i Aspo och firade in min semester. Sweet! :D

Nu ska jag gå och lägga mig, så får ni höra mer om helgen imorgon. Hoppas ni haft en minst lika bra helg som jag har haft. Godnattpuss på er! ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Du, jag och iia måste åka och bada nånting snart!



*Sv:* Hahaha! Jaaa, efter BH.n och bikini trosorna. Det är osolat där :P Fiiiint - not!

2009-06-29 Kl. 08:23:25

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0