Last saturday

Har ju fortfarande inte berättat klart om förra helgen så tänkte at jag kanske ska göra det innan jag börjar berätta om tjejkvällen i lördags. Inte så mycket att säga om lördagen egentligen, så ni slipper dega med ögonen så länge på skärmen den här gången. Men det klart, ni är ju egentligen tok-intresserade av mitt liv! ;)

Vi sov till halv tolv, trötta efter allt fredagens firande. Segade i soffan hela dagen, kollade på Hjälp! - underbart program. Sen kom Olsson och Pontus för att plocka upp mig och vi åkte till Pontus och Linus på nationaldagstårta som också blev min frukost. Haha. Sen åkte jag, Olsson och Jessica hem och köpte pizza som vi smaskade i oss innan vi åkte för att fira Jonas som fyllde 40. Grattis till honom!

Jag var fortfarande seg efter fredagens firande och det tog mig en evighet att få i mig en liten stackars öl. Senare på kvällen gick det dock bättre och både det ena och det andra slank ner lätt som en plätt. Sen blev det dans och tjej-toa-besök. I det stora hela en bra kväll. Inga bilder tyvärr.




Kommentarer
Skrivet av: Mamma Madde

Men vad säger du?? Inga bilder från Jonas fest??

JAG har bilder já... Jo, nog slank det ner både det ena och det andra, det syns på korten... ; )

2009-06-19 Kl. 13:36:21
Skrivet av: Sanna

--> Mamma



Nä, min kamera ville ju inte fungera där på kvällen. :/ Haha, jo du det vet jag att du har! Du får gärna ta å skicka över dom till mig om du vill. Haha, johoo du, visst blev det så! ;)

2009-06-22 Kl. 00:03:47
Blogg: http://essesset.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0