Midsommardagen & annandag midsommar

Midsommardagen var som sagt en bakisdag tillsammans med Sandra Hå och Seb. När jag kom hem vid sju-åtta tiden på kvällen hade vi funderingar på att köra igång med party igen och ha ytterligare en bakisdag på söndagen. Dock nappande inte så många så jag bestämde mig för att åka hem till mamma och Per istället, där jag var bjuden på middag. Det bjöds på grillad rådjurssadel med en god rödvinssås samt en del midsommarmat. Ett glas vin och komedifilm i soffan. Sen sov jag kvar, mysigt.

På söndagen sov jag ut och fräschade sedan upp mig för att åka till mormor på midsommarlunch. Trerätters närmare bestämt. Supersmarrigt och jag blev jättemätt! Trots det tog jag och Jessica en promenad till grillen på kvällningen och smaskade mjukglass. Gott sö!


När vi skulle åka från mormor hade min käre bror krypit in där han hör hemma..?




Kommentarer
Skrivet av: Jen

Hahaha! xD

2009-06-24 Kl. 09:36:08

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0