Mycket som ska fixas

Inför tillökningen i sockerlådan! Imorgon får jag hem mina älskade marsvin Donna & Kolan, och när jag kommit hem från Power Meet så hämtar jag hit kattbebisen Bailey. Haha, Seb sa att han hoppas katten äter upp mina äckliga gnagare. Jag är inte värre jag, så sa att jag hoppas hans hund äter upp honom! :D Jag tycker det ska bli underbart att få daglig kontakt med djur igen ♥


♥ Donna ♥ Kolan ♥ Bailey ♥

Men som sagt mycket som måste fixas nu innan de små liven kommer:

* Fixa med bordet till marsvinsburen
* Göra rent marsvinsburen med klorin
* Fixa förlängningsladdar till boxern och tvn

* Flytta på filmhyllan
* Flytta på fåtöljen
* Ta hit bokhyllan, köpa färg och måla svart
* Skaffa marsvinsmat, morötter, borste, spån, hö och halm
* Fixa med kattlåda, mat/vattenskål, bebiskattmat, sele och koppel
* Köpa kattsand, bajspåsar, kattmynta och leksaker
* Ta hit kattpelaren från mormor

Så just nu håller jag på och städar i mitt stora skåp, möblerar om i lägenheten, diskar och lyssnar på musik. Dammsuga ska jag också göra! Tur att jag klunkade i mig en del kaffe på middagen med jobbet ;)




Kommentarer
Skrivet av: Ingela

Kattmynta kan hon få frispel av hahaha, men hon kanske är för liten för att reagera så på det :) Men jag håller med, djur är en stooor del av livets värde av att leva.

2009-06-26 Kl. 11:43:32
Skrivet av: iia

10 kr på att du inte kommer att hinna allt det där inom tidsramen :P

2009-06-26 Kl. 19:59:47
Blogg: http://julia.obypingst.se/
Skrivet av: Jennylee

Jaa, älskar djur! :D

2009-06-26 Kl. 20:57:56
Skrivet av: Sanna

--> Ingela



Haha, jag tror visst att jag får gå en kattkurs hos dig! ;) Jag ska bara spraya den lite på hennes grejer, som t.ex. på klösbrädan, så att hon inte börjar gå lös på mina möbler. Jaa, utan djur blir det så tomt och tråkigt!

2009-06-27 Kl. 12:25:03
Blogg: http://essesset.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0