Sanna(s) vänner är guld värda!

Drog in till stan efter jobbet idag. Är så rörigt i huvudet så när jag skyndade mig ut för att gå till bussen så kommer jag på att jag inte har några pengar, kutar in och hämtar lite. Kutar ut, lyckas låsa mitt sega dörrlås, kommer på att jag inte har busskortet med mig, kämpar med att få upp låset, kutar in och letar som en tok efter väskan (som självklart stod där den alltid brukar stå!), sen ut och kämpa med låset igen. Slutade med att jag fick kuta till bussen, i höga klackar. Men JAJA, jag hann ju i alla fall.

Mötte upp Sandra Hå och Seb och gick runt i olika affärer. Sandra letade kläder medan jag och Seb stod och snackade. När han åkte hem gick jag och Sandra och tog en varsin sallad på Cupido. Maaaaat. Det behövdes. Något som också behövdes var att få prata och skratta med mina vänner. Tack, jag älskar er! ♥

Nu på kvällen har jag och Jessica varit och fikat hemma hos pappa och Ingela och sedan blev det Flashdance och chips hemma hos mig. Mysigt, men vi blev trötta så Jessica gick hem och jag hamnade här. Nu ska jag också sova så jag orkar upp och jobba imorgon. Sen kommer mina tjejer hit på myskväll, längtar som bara den!

Grattis till min bror som tog grundenten (gick ut nian) idag och grattis till Ingela som fyllde...öhum...år idag! (För man pratar väl inte om en kvinnas ålder...?)

Förövrigt mår jag fortfarande dåligt.




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Idag, idag, idag kommer vi :D :D :D! <3

2009-06-13 Kl. 09:26:44
Skrivet av: Ingela

Tack tack! Nej man pratar inte om en kvinnas ålder, om man inte är under 40 år haha :)

2009-06-13 Kl. 09:28:13
Skrivet av: Jennylee

Svar: Ja, det var riktigt fint, du ska få se sen :)

2009-06-13 Kl. 10:32:33
Skrivet av: Sanna

--> Ingela



Haha, nej precis! Så 40+ va det då ;) Tack för igår!

2009-06-13 Kl. 11:40:12
Blogg: http://essesset.blogg.se/
Skrivet av: Jessica

Vi får titta klart på Flashdance snart :)

2009-06-16 Kl. 13:21:23
Blogg: http://cesytod.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0