SEMESTEEEEEEEER

Hmm, kändes lite fjortis med den där rubriken, haha. Men skitsamma, FÖR NU HAR JAG SEMESTER! Min första betalda semester ifrån ett arbete. Hur härligt är inte det?! :D Och det underbara i det hela är att jag egentligen bara har tagit tre veckors semester, men jag kommer bara jobba tolv dagar fram till vecka 34 när barnen börjar skolan igen. Och det är bara tisdagar, onsdagar och torsdagar. Jag har alltså långhelger och kan åka på minisemestrar om jag har lust :)

Gårdagen avslutades med middag tillsammans med arbetskamraterna, en god pastasallad, kaffe & chokladtårta samt sällskapsspelet Blackout. Hade aldrig spelat det förut men kan ju säga att det var sjukt kul, så ett sånt ska jag skaffa mig när jag får möjlighet. Mycket skratt och skrik blev det, vi är ett härligt gäng och jag kommer sakna de som försvinner till hösten!





När jag kom hem möblerade jag som sagt om i lägenheten och städade ordentligt i mitt skåp, så nu är det ordning och reda där inne. Hann inte med disken, så den får jag ta ikväll.

För nu måste jag nämligen klä på mig, fixa mig och äta så att jag kan åka till stan med Jennylee och hennes syrra Jasse. Ska skaffa saker till Bailey och en del till Power Meet om jag orkar bära hem det. Annars får jag åka in och ta det en annan dag, snarast. Vi åker ju på onsdag!

Vi hörs, puss på er och ut i solen nu! ♥




Kommentarer
Skrivet av: iia

Sitter ni o super på skolgården va? Haha :P

2009-06-26 Kl. 20:01:40
Blogg: http://julia.obypingst.se/
Skrivet av: Jennylee

Måste kännas lite ovant sådär första gångerna med jobb och allt - vuxenlivet! xD



Haha, var inte liiite du köpte på stan idag heller ;)

2009-06-26 Kl. 20:59:55

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0