Snart åker vi

Och det är mycket som ska fixas innan. Lika bra att göra en lista så att inget glöms bort! Nu skulle jag ju tydligen jobba imorgon ändå, trots att jag har semester, haha! Nä men, ska inte jobba på fritids utan på Tammen där jag vickar. Blir nog bara två timmar, så det bör ju hinnas med! Men i alla fall, lista va det ja.

* Betala räkningar
* Tvättstugan, tisdag 17-21
* Skriva packlista & packa
* Skriva matlista & handla

* Handla marsvinsmat
* Städa lägenheten, dammsuga, diska
* Skicka horoskop till mamma
* Fixa inför Baileys inflytt

* Gå till banken
* Ringa Sandra

* Instruera pappa & Ingela om marsvinen

Ja just ja, mina marsvin har flyttat hit! I fredags. Kolla så underbart!



Nä nu ska jag sova. Upp sju imorgon så jag hinner börja fixa lite innan jag drar till jobbet vid åtta. Sov gott ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Fedt med mys! :')

2009-06-30 Kl. 12:06:32
Skrivet av: Ingela

Ja kolla...eh, en bur!? Marsvinen glömde du tror jag =D Nej men de finns där fast de syns inte, lovar jag har sett det själv, de finns marsvin i buren. Och Sanna om det skulle misslyckas med matningen av buren, eh förlåt marsvinen så kan jag lägga dit två nya bruna. Du kommer inte att märka någon skillnad när de är där under halmen.

2009-06-30 Kl. 16:06:40
Skrivet av: Sanna

--> Ingela



Hahaha, ja dom gömde sig ju bara under halmen hela tiden när jag skulle fota :P johoo, klart jag märker skillnad om du byter ut dom. Så bäst att du/ni sköter er med matningen! ;)

2009-07-01 Kl. 02:34:53
Blogg: http://essesset.blogg.se/
Skrivet av: Julia

Åååh vad kul med marsvin!! Jag är jättesugen på kanin igen, så mysigt me smådjur :) Ps. Kul porr-sms du skickade snusko ;)

2009-07-06 Kl. 18:57:42
Blogg: http://juules.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0