Solig stadstripp

I fredags var jag ju ledig och passade på att åka in till stan med Jennylee och Jasse. Jag hade en del som jag behövde handla plus att jag hittade en hel del grejer utöver det som var verkligt bra! Tack tjejer för en trevlig dag :D ♥



På tåget påväg in till stan | Mitt solbruna ben? | Vi vilade oss lite, Jenny rynkade på näsan.


Till Bailey: Klösbräda, kattmynta, tre olika bollar, tre olika möss (en gammal hederlig vanlig, en med hjul och en som piper när man dunkar den i golvet). | Dörrhängare till klädkammaren, rosa köksredskap, rosa hyllpapper med vita prickar.


Tallrikar, assietter och muggar - helt underbara och såå jag! | Kylklampar, myggmedel, solbrillor, solstift, fläkt med sprayflaska, Grease-CD och 50talsnostalgi-CD.



Kommentarer
Skrivet av: Ingela

Men hallå där, det vet du väl att man handlar mest med saker till sitt lilla husdjur ju!

2009-06-29 Kl. 20:46:05
Skrivet av: Sanna

--> Ingela



Ja, det vet jag väl :P men handlade ju ganska mycket åt henne ändå, och lite mer kommer det ju att bli ;)

2009-06-29 Kl. 23:35:07
Blogg: http://essesset.blogg.se/
Skrivet av: Jennylee

Tack själv! :D

2009-06-30 Kl. 12:18:37

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0