Sunday morning

Rain is falling. Som vanligt med andra ord. Nu blev jag ju sugen på att lyssna på Maroon 5.

I alla fall...tjejerna åkte för en stund sen och här sitter jag och gör desperata försök att bli kaffeberoende. Brudar, vi kom nästan i säng senare än på den där tjejnatten vi hade ute hos mamma förut va? Och upp tio. Nä, ska inte berätta för mycket nu utan istället invänta bilder från Jennylee och informera er i ett senare inlägg.

Apropå det ska jag ju också berätta mera om förra helgen. Har fått ett par fina bilder från söndagen av pappa som ju nu är missvisande men ändå visar min önskan om hur jag vill att det ska vara. Har tyvärr inga från lördagen, men ni kan ju ändå få höra om vad jag gjorde eftersom ni faktiskt är en hel hög som är intresserade av mitt liv ;)

Nu ska jag fortsätta lyssna på Maroon, dricka mera kaffe och tvinga i mig vaniljyoghurt med massor av upptinade frysta frukter på. Sen blir det till jobbet och slita ur en massa sängar.


- Coffee is your friend!




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Va, var vi uppe längre än tjejnatten förr? xP Haha!



Yes, kaffe är en bästa vän, iaf när det gäller att vara uppe länge och inte bli tröttis xD

2009-06-14 Kl. 11:37:19
Skrivet av: Jessica

Hoppas ni hade kul, synd att jag måde som gjorde annars skulle jag velat komma över o gratta Julia i efterskott :)

2009-06-14 Kl. 13:40:52
Blogg: http://cesytod.blogg.se/
Skrivet av: Jennylee

Svar: Japp, det är det! :)

2009-06-14 Kl. 20:01:14
Skrivet av: Ingela

Vill bada i en pool? Då kan du i så fall komma och bada nere vid vårat land. För mellan handpumpen, björkarna och tallarna är det bassäng, apropå regnandet menar jag.

2009-06-14 Kl. 20:02:16
Skrivet av: Sanna

--> Ingela



Haha, jotack du! Jag badade lite i tvättstugan idag faktiskt. Den som hade haft den innan mig tyckte visst att det är fint med vattenpölar på golvet inne samt att kleta geggamojja i torkskåpet, på golvet och i torktumlaren! Fiiiiiint, nej.

2009-06-15 Kl. 23:54:43
Blogg: http://essesset.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0