Teater, lunch och en eftermiddag på stan

Fast inte på samma dag. Igår var det, i alla fall för mig, en slapp dag på jobbet. Fritids var stängt för planering samt flytt och vi fick tillsammans med lärarkåren kolla på en lokal teater vid namn Järnet byggde bygden. Riktigt bra och underhållande var den och efter blev vi bjudna på lunch på Gammel Tammen. Undarbart också var att jag fick träffa tre av mina gamla favoritlärare på högstadiet - Kristina, Katrin och Anneli. På kvällen tog jag och Jessica en promenad runt simbadet och sedan förbi grillen och åt mjukglass ♥ Årets första!

Idag har det varit jobb och sedan for jag in till stan med Jessica. Meningen var att jag skulle byta ett par skor och inhandla lite drickbart till midsommar men tror ni inte att jag glömde både skorna och legitimation hemma? Såklart. Fick i alla fall en trevlig eftermiddag på stan och smaska en god sallad från Cupido, det är ju alltid gott. Handlade en vit bas-top (SUPERSKÖN!) för 35 spänn, på älskade New Yorker såklart - vart annars? Även en till sorts Yogi tea fick följa med hem. Älskar deras teer.

På väg hem stannade bussen. Soppatorsk typ. Haha. Olsson kom och hämtade oss. Olsson är snäll. Nu ska ni få se en bild på det jag handlade idag plus Jessicas present till mig. Fick välja ut en grej som jag ville ha inne på Retro Corner där hennes syster Sandra jobbar, valde en fickspegel med pepitarutor - älskar ♥



Nu ska jag ta det lugnt, blir ju in till stan imorgon med. Hihi. Då är jag ledig från jobbet - långhelg nu ju, woohoo - och min mamma fyller år. Godnattpuss på er! ♥




Kommentarer
Skrivet av: Ingela

Ja åsså var det shopping igen då...ajajaj, Sanna då ;)

2009-06-17 Kl. 22:29:36
Skrivet av: iia

Haha, jag trodde det va trycket på tröjan! xD

2009-06-17 Kl. 22:57:33
Blogg: http://julia.obypingst.se/
Skrivet av: Sanna

--> Ingela



Haha jaa, men jag behövde en vit bas-top och till det priset så kan man ju inte låta den vara kvar :O och thé...är gott! ;)

2009-06-18 Kl. 01:50:23
Blogg: http://essesset.blogg.se/
Skrivet av: Jennylee

Najs ;)

2009-06-18 Kl. 22:04:24

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0