There ain't no sunshine when he's gone

Konstigt med så många besökare på bloggen trots att jag inte skrivit något varken igår eller idag. Kanhända har dessa personer lagt märke till min ändrade relationsstatus på facebook (Sanna gick från att "ha ett förhållande" till "singel".) och direkt givit sig in här för att snoka reda på anledningen. Glöm det. Sånt är privat och hör inte hemma på en blogg som är öppen för allmänheten. Mina närmaste vet, det räcker.

Det enda jag tänker säga är att jag är...jag vet inte vad jag är. Ledsen. Uppgiven. Förstörd. Och orolig.

Jag vill bara slippa tänka (och ändå gör jag det hela tiden) så gårdagskvällen spenderades i soffan hos mamma, älskade mamma! Idag har Jessica gjort mig sällskap och sedan kom min gamla vän Robin över, det blev ett kärt återseende då vi inte setts på ett helt år. Nyutbildad massör är han också vilket jag fick känna på, nu är jag mör i hela ryggen. Han lyckades lösa upp en massa stress-knutar i ryggen och nacken på mig så nu känner jag att jag har hemskt ont i svanken! Som tur är ska jag snart få mig en omgång igen.

Imorgon blir det till att åka in till stan med Sandra Hå efter jobbet, förhoppningsvis träffa Seb också, och sen hoppas jag att tävttstugan är ledig. På lördag blir det jobb och sedan myskväll med Jennylee och Julia (grattis iia som fyller 20 idag!). På söndag blir det också jobb. Fullspäckat schema känns bra just nu. Men verkligheten hinner snart ikapp mig igen, det vet jag. Usch.

Tack till mina vänner och min familj för att ni finns, jag älskar er. ♥



J a g  v i l l  b a r a  a t t  a l l t  s k a  v a r a  b r a .




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Allt kommer bli bra med tiden (vet att det kan låta som en klyscha) men så är det, jag vet att du klarar det! :) <333333

2009-06-12 Kl. 08:48:25
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: Jessica

Du vet vart jag finns om du behöver mig <3

2009-06-12 Kl. 12:23:25
Blogg: http://cesytod.blogg.setod.blogg.se/
Skrivet av: iia

Fyllde egentligen igår med tanke på vilken tid du skrev detta, men TACK ändå! :D <3

2009-06-12 Kl. 17:10:04
Blogg: http://julia.obypingst.se/
Skrivet av: Ingela

Jag tänker på dig ska du veta och hoppas att du snart hittar tillbaka till ditt leende. Skönt att du har vännerna omkring dig och jag/vi finns här också för dig, vill jag att du ska veta. Kram!

2009-06-12 Kl. 18:09:44

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0