Västerås mälarstad

(Sjungs så som i den där reklamen som gick för något år sen, ni vet.)

Kära Power Big Meet-vänner! På långtidsprognosen ser vädret ut som sådant att vi kommer få dras med 30 grader, sol, knappt någon blåst och ingen nederbörd.



Ni som känner mig vet att jag i vanliga fall skulle hoppa och jubla över ett väder som detta, men på älskade PBM blir det mest bara ganska så otroligt jobbigt. Haha. Nä, men faktiskt. Förrförra året va det 36 grader och vattnet man drack avdunstade redan på tungan. Nästan. Man orkade knappt röra sig inne på marknadsområdet.

Så jag kan ju bara säga, ta med er allt man kan tänkas svalka sig med: fläktar, vattenflaskor, badkläder, sprayflaskor, solfjädrar - VAD SOM HELST! För varmt blir det och solsting vill man inte ha. Och glöm för allt i världen inte solkrämen! Man vill ju inte se ut som en kräfta heller.

Men ändå. Hellre ett sånt här väder än spöregn och åska!




Kommentarer
Skrivet av: iia

Min vän Cina ska dit med sin kompis Angelica! Ni kanske ses ;) dom har lånat våran stora gråa buss så håll utkik efter den ^^ hälsa från mig om du träffar på dom! ;D haha

2009-06-27 Kl. 13:51:42
Blogg: http://julia.obypingst.se/
Skrivet av: Jen

Jaa, mycket hellre varmt än regnigt och kallt :)



Sv: Ja, då kan du göra drinken ;)

2009-06-27 Kl. 20:13:26
Skrivet av: Ingela

Du glömde bort att skriva solhatt ;) Solhatt ska det va och inte en keps för det går inte lika bra. Det är inte så skönt i alla fall när solen bränner på skallen.

2009-06-28 Kl. 18:39:40
Skrivet av: Sanna

--> Ingela



Just ja! Visste det va något jag hade glömt.. Fast jag kommer ju självklart att ta med mig min rosa sommar-cowboyhatt! :D Och kanske den svarta med.

2009-06-28 Kl. 23:31:09
Blogg: http://essesset.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0