WOOOHOOOOOOO! :D

Jag är SÅ OTROLIGT HIMLA GLAD! Har precis fått veta att jag får fortsätta med mitt jobb som elevassistent efter den sista juni och det känns så himla härligt! WOOHOOO! :D

Snacka om en otrolig lättnad, min själ blir lättare för varje dag som går. Nu behöver jag inte känna mig tvingad att ta ett skitjobb bara för att slippa vara arbetslös. Jag har också mer tid på mig att tänka över vad jag vill vidareutbilda mig till. Men det bästa av allt måste ju ändå vara att jag får behålla ett jobb som jag ÄLSKAR djupt och innerligt. Åh, det här är bara så himla skönt, underbart och bäst!



Nu ska jag fira med att spela lite Worms på PS1 och sedan ta itu med dagens lista:

* Horoskop till mamma
* Diska
* Dammsuga
* Köra Bonniers Trafikskola
* Gå igenom viktiga-pappers-högen
* Rensa ur posthögen

V a d  g ö r  n i  i d a g ?




Kommentarer
Skrivet av: Ingela

GRATTIS! Jättekul att du får fortsätta jobba med något som du tycker känns bra.

2009-06-02 Kl. 17:24:13
Skrivet av: Sanna

--> Ingela



Tack! Det känns jättebra :D

2009-06-02 Kl. 17:45:45
Blogg: http://essesset.blogg.se/
Skrivet av: Jennylee

Så himla skönt! :D

Jag steker jävla amerikanska feta pannkakor :P vill inte.

2009-06-02 Kl. 18:38:28
Skrivet av: Emelie

Grattis! Alltid lika skönt i dessa tider att veta att man har lite trygghet!

2009-06-02 Kl. 20:00:01
Blogg: http://mobergo.blogg.se/
Skrivet av: Jennylee

JOdå, receptet kan jag lägga upp ;P

2009-06-02 Kl. 23:37:22
Skrivet av: Jennylee

Jag använde rapsolja så det funkar prima bra det ;)

2009-06-02 Kl. 23:56:33
Skrivet av: Mamma Madde

DU!! Det kände jag på mig i dag när det ringde en Qvinna å frågade efter dig. Gav henne ditt nr utan att tänka men.. jag hade rätt. SUPER grattis gumman!

2009-06-04 Kl. 21:24:40
Skrivet av: Mamma Madde

DU!! Det kände jag på mig i dag när det ringde en Qvinna å frågade efter dig. Gav henne ditt nr utan att tänka men.. jag hade rätt. SUPER grattis gumman!

2009-06-04 Kl. 21:28:04
Skrivet av: Sanna

--> Mamma



Hum, hon ringde inte om nåt jobb, men det kan vi ta näär vi ses. Och då kanske du vet vad det har att göra med, haha :P Det är lugnt nu i alla fall ;)

2009-06-05 Kl. 01:57:06
Blogg: http://essesset.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0