Äntligen sambo?

Jag har tydligen fått mig en sambo. Efter att jag kom hem från utbildningen i "Självservice web" som innebär att vi nu ska rapportera våra löneavvikelser på nätet istället för på papper (det går framåt, yeah), damp nämligen posten ner.

Och vad möts jag av? Som vanligt ett annonsblad men också kristdemokraternas distriktsblad - annonserat till mig och Birk! Nu frågar jag mig: när sjutton flyttade han in och varför fick jag inget veta?

Har i alla fall varit iväg på den där lungröntgen nu. Inte varje dag man kliver in i ett rum, dörrarna går igen, tre tjejer säger åt en att ta av sig alla kläder på överkroppen och ställa sig med brösten mot nån himla platta. Nu är det bara att vänta upp till en vecka på svar...

Träffade Sandra Ho när jag klev av bussen hemma, så hon kom med upp å kollade in lägenheten lite. Kulikul, hade inte träffat henne på evigheter! :)

Nu är det dags för käk, sen ska jag ut till mami. Puss! ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Aaah, vad pinsamt att stå där med helt bar överkropp :o Skulle iaf jag tycka var jobbigt :P

2009-03-04 Kl. 18:26:04
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0