Det står en blå bil utanför

Så sjukt nervös som jag va igår vet jag inte om jag har varit förut. Oj, säger jag bara! Helt otroligt. Men av någon anledning gick det över, hihi.

Lalala :)

Tror inte jag somnade förrän fyra i natt, kunde bara inte. Och jag skulle ju va på jobbet redan vid åtta, så va ju sådär lagom seg. Tur att man bara jobbar tre timmar!

När jag kom hem hade Mr X...eller jag menar Mr J...äh, vad sjutton... När jag kom hem hade Johan tagit hand om disken, sweet! Solen tittade fram liksom alla andra dagar den här veckan (tror mitt humör styr vädret!) så vi bestämde oss för att ta en promenad. Gick runt simbadet, kärleksstigen och herrgårdsparken. Underbart!¨

Nu är Johan på styrelsemöte för East Coasters, så jag sitter här och ska fixa musiken till måndagens danslista. Saknar honom redan. Tur att han kommer tillbaka om en stund igen! Ja, vi hörs på söndag om inte förr.

Vad har ni för er i helgen? Puss! ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Hihi, vad sött! :)

Jag har varit med min Johan hela helgen så min helg har varit totalt underbar! :D

2009-03-22 Kl. 19:30:43
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0