Dryg dag, dryg dag!

Uscha uscha uscha säger jag. Nästan hela dagen har varit bara skit. Det enda trevliga har varit att Jenny ringde och väckte mig imorse, en kort promenad med mamma samt att min unge va väldigt mysig. Hade det inte varit för dessa tre ljusglimtar hade jag förmodligen brytit ihop nu. (Fast det kanske jag gör ändå snart.)

[Frustration] [Ilska] [Besvikelse] [Ångest] [Sorg] [Hjälplöshet] [Förvirring]

Hungrig är jag också. Dock ingen matlust, men men. Lär väl stoppa i mig nåt ändå., vi har eventuellt möte med Aktivitetskommittén, här om en timme.


Måste slänga upp en bild på nåt jag älskar, och saknar. Som attan! Emma <3

Puss på er! ♥




Kommentarer
Skrivet av: Linda

ha en trevlig helg:D

2009-03-13 Kl. 16:29:59
Blogg: http://honkallaslinda.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0