En bättre dag

Dagen började inte på bästa möjliga sätt men hey, solen skiner och det är varmt ute! Eller, gissar på att det är varmt. Jag har inte varit ut än, ska ut och göra lite ärenden strax. Men min termometer visar på 18 grader (haha) så så otroligt kallt kan det väl inte vara? ;)

En lista för ökad motivation kanske? Kör på det.

* Få iväg lite brev
* Handla några småsaker
* Fixa naglarna
* Bokföra
* Dammsuga

Nej, lika bra att skriva klart ärendelistan och kuta ut så fort som möjligt! Grannen poppar högre musik än vanligt, den hörs över min Rännhola. Uscha.

Puss på er! ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Haha, jädrans vad varmt ni har där då! :o

2009-03-31 Kl. 13:56:33
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: Sandra

Men du får skaffa bätter ljudanläggning! ;) så överöstar du Jimmy å dom andra! ;D

2009-03-31 Kl. 20:31:56
Skrivet av: Sanna

-> Sandra: Haha, jaa jag får nog göra det va! Slutar med värsta musikkriget, typ Högaffla Hage. Kommer du ihåg det? Haha ;)

2009-03-31 Kl. 22:16:40
Blogg: http://essesset.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0