En ganska så kass dag

Ja, hur dagen började vet ni ju redan. Popmusiksdunk. Fortsatte med att jag inte kunde dansa igenom mina kursares danser till musik eftersom jag inte hade fått hem musiken. När jag kom hem efter jobbet gick lampan i hallen sönder och jag förstår fortfarande inte hur sjutton man får ner den trots att jag har försökt på flera olika sätt. Sen hade jag såklart glömt att ta fram och tina något att käka innan det bar iväg till dansen, så fick käka gröt.

Men man ska ju se och lyfta fram de bra sakerna! Solen sken, det är ljusare längre nu, jag ska bara jobba två dagar under påsklovet och dansen gick riktigt bra.

Nu ska jag krypa till kojs och sakna min Johan! Hörs imorgon, godnattpuss ♥





Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0