En riktig värsting

Min granne älskar ljud med bra kvalité, han har värstinghögtalare till sin värstingmusikanläggning. Han gillar att lyssna på maxvolym och gör det gärna klockan tio på helgmorgnar. Vad lyssnar han på då? Ja, jag skulle ju kunna sjunga för er (kan ju hela texterna vid det här laget) men tänker bespara er plågan att höra min sångröst. Lägger upp lite klipp istället.




Perfekt om man ska tagga inför en kväll på krogen, inte att vakna upp till varje morgon i veckan.

Glömde jag tala om att vi har lövtunna väggar i dom här lägenheterna?




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Haha, låter som en rolig person det där :P



Sv: Ja, vad har hänt med mig? :o Jag var anti-kaffe men nu så sitter jag där själv och har druckit några koppar denna veckan. Skumt.

2009-03-14 Kl. 13:28:39
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0