Går det snabbare nu? Nej!

Igår blev jag så irriterad på internet (som gick i en hastighet långsammare än en snigel) att jag helt gav upp mina försök att läsa bloggar och vara social på msn. Haha shit, ni skulle ha sett min och Johans konversation! Den blev helt störd, otroligt osammanhängande. Så ringde honom istället så snackade vi resten av kvällen. Mys! :)

Men nu verkar det som att internet börjat gå liiite snabbare igen. Man kan ju alltid hoppas. Eh, nej.

Har gjort ingenting idag, ganska skönt, fast det gör också att jag känner mig lite onyttig. Så ska ta och boka tvättid och diska i alla fall innan jag går till jobbet. Ska dricka upp min cappuccino toppad med marshmallows först bara.

Puss på er! ♥





Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Stackare med segt internet :S Skulle de inte skicka något till dig som du snackade med? Men vafaaan! Nu försvann mitt namn och blogg adress så måste skriva om det =S



Sv: Ja, gör det. Sno den! ;) Hahaha! Kul att du uppskattar mina seriösa svar (var inte ironisk..) :)

2009-03-26 Kl. 17:48:25
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0