Hej allihopa!

Hahaha (skrattar åt min otroligt kassa rubrik).

Idag har jag lekt med Jessica nästan hela dan. Hon kom över mitt på dan efter att jag hade fixat klart allt med annonsen och tagit tag i den lilla disken som var, och gick hem för en halvtimme sen. Från början skulle hon bara kolla om jag hade nån sladd som hon kunde ladda sin kamera med (vilket jag inte hade), sen blev det att vi tog en långpromenad och efter det gjorde vi sällskap på affärn. Sen käkade vi, snackade en massa och kollade på Pirates of the Caribbean - vid världens ände. Fick dock pausa den lite nu och då eftersom jag hade tvättstugan, så blev ett himla springande!


Trevlig dag! Nu måste jag stoppa något i magen, den skriker lite. Puss på er! ♥




Kommentarer
Skrivet av: ` iѕαвeℓℓα - bloggkritik när den är som bäst

Låter som blondinbella, hej allihopaaaaaaaaaaaa

2009-03-16 Kl. 10:33:33
Blogg: http://Http://szerafia.blogg.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0