Helgen del 1

Väldigt dålig uppdatering av bloggen må jag säga! Har haft saker för mig så har knappt ens haft datorn igång, annat än för att lyssna lite musik.

Fredagen ägnades åt tvättstugan och filmtittande och lördagen ägnades åt stressande, firande och festande. Delar upp helgen på två inlägg, börjar med firandet.

Min sötnöt kusin Linda fyllde 19 i torsdags så det var dags att fira henne med släkten igår. Va riktigt trevligt och vi slängde käft mer än vanligt med varandra. Alla är så snabba på att komma med småelaka kommentarer åt varandra hela tiden, haha. Älskar dom!




Dagens värsta va i alla fall när morbror frågade om inte Amir hängde med på raggarfesterna och jag svarar att han säger att han inte orkar det efter jobbet. Då är mormor snabb som attan och slänger ur sig: han får pöka för lite! Jag dog lite då.

Släkten är värst. ♥




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0