Helgen del 2

Efter att vi hade firat min kusin åkte jag hem till mamma för att fixa iordning lite inför kvällen. Det var dags för årsfest i raggarklubben och halva gänget skulle sova med mig i mitt gamla rum, så behövde plocka undan en massa flyttkartonger och sånt.

När killarna kom och jag öppnade dörren utbrast jag: "hej Linus" men såg sen att det va Seb. Han hade ju blekt håret och Linus hade färgat brunt så nu va dom ju helt tvärt om, haha. Å Andersson färgade svart för ett tag sen så han är oxå tvärt om. Man blir ju lite lätt förvirrad sådär ;)

Kvällen blev sjukt kul, dansade och sjöng en massa trots att halsen var paj och att jag egentligen inte orkade. Men som jag har sagt tidigare; årsfest är det bara en gång om året och den kan man bara inte missa!

Promenaden hem från bygdegården som i vanliga fall tar mellan fem och tio minuter tog oss ungefär en halvtimme, säger ju lite om hur det stod till med en del av gänget. Lite fullt om man säger så. Så Seb, Linus och Sandra lämnades hemma så tog jag och Johan en promenad. Det gäller att passa på när man har månsken och fina stigar att knalla på :)

Dagen efter var vi ganska sega, käkade långfrukost och gick sen hem till Tessan och segade lite mera innan vi drog och hämtade bilen och åkte hem.

Längtar till nästa gång det är dags! Lite bilder nu kanske? Sandra som fotat :)

1.    2.    3.
4.    5.    6.
7.    8.    9.
10.    11.    12.

1. Seb & Olsson.   2. Jag & Jessica.   3. Jarmo med klubbens maskot Sonny.   4. Den obligatoriska bilden på Andersson & mig.   5. Lite dansbild.   6. Nailheads, helnajs band som spelade.   7. Killarna posar lite snyggt.   8. Posar lite mera.   9. Linus va snäll å bar Seb en bit dagen efter.   10. Killarna posade för bilder till MySpace, coolingar vetni.   11. Lyssna på å kolla in Cougars säger jag!   12. En till bilbild.




Kommentarer
Skrivet av: Jessica

Synd att de blev en svensson bil med på bild nr 11.. annars var den helt klart bäst.

2009-03-10 Kl. 21:38:15
Blogg: http://perontopp.blogg.se/
Skrivet av: Jessica

Säg till grabbarna att det får kontakta mig nästa gång de vill ha bilder så kan vi fixa bättre miljö o bättre vinklar på bildern :)



Ta inte illa upp men hörde att det ville ha till en video...

2009-03-10 Kl. 21:40:35
Blogg: http://PeronTopp.blog.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0