Internationella kvinnodagen

En av mina kontakter på msn skickade idag texten:


"Sätt en sköldpadda ( tu ) framför ditt nickname, skicka det här meddelandet till alla kvinnliga kontakter. Säg inget till killarna,  poängen är att dom ska undra varför alla tjejer har en sköldpadda i nicket. (Internationella kvinnodagen idag!)"

till mig. Okej kul grej tänkte jag, lade till en sköldpadda framför mitt namn och skickade uppmaningen till de kvinnliga inloggade. Lite senare kom en annan text ifrån en annan av mina kontakter:


"nu har killarna också likadana sköldpaddor så nu måste vi byta, byt till snigel ( sn ) och berätta inte för killarna!"

Så jag bytte till snigel, skickade runt det till några brudar och då skriver Bella:







Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0