Mami mami

Eftersom vi skulle ha möte med bygdegårdens aktivitetskommité så åkte jag ut till mamma igår, blev kvar över natten också. Mötet gick bra och jag fick bara en uppgift än så länge, men den måste dealas med innan tisdag då vi har morgonmöte. Förberedelserna inför "Skivor till kaffet" tar tid!


Nu kör vi igen efter ett års uppehåll!

Det är så härligt att umgås med mamma, vi är så lika. Satt och läste igenom några av hennes skolarbeten om livsval och sånt där, kändes precis som att jag hade skrivit dom! Helt sjukt egentligen, vi är verkligen tvillingsjälar. Läser av varandra hur enkelt som helst och säger samma saker, eller vad den andra tänker.

Sen blev det till att sitta lite vid datan och kolla in bra musik på toutube, visa henne runt på facebook och sen glodde vi Lie to me (härligt med TV) och åt hembakta semlor. Supergott!

Kom nyss typ hem från en fritidsträff, den tog längre tid än den skulle så nu hinner jag inte med att göra något direkt innan jag ska tillbaks till jobbet igen. Magen skriker, puss! ♥




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0