Mera knut

Slänger upp ett gäng bilder från knut. Har fått bilderna från mamma nu (de fyra första) plus några bilder ifrån Sandras mammas chef (de två sista), har jag för mig det va? Inte jättebra bilder, men vi va ganska rörliga av oss kan man säga ;) Och jag hade världens problem med mina byxor, fick gå och dra upp dom hela tiden!

1.    2.    3.
4.    5.    6.

1. "Aaaaah dom e Grease!" Tror dom flesta listade ut det ifrån killarnas ryggar ;)   2. Jag & Linus, haha jag hade istappar av frusen öl i masken. Öl-isglass, jo jag tackar!   3. Tummen upp by Seb, Sandra lutar.   4. Mera ryggar och några som skrattar glatt åt oss.   5. Sandra & Seb posar lite snyggt.   6. Jessica, jag&bandspelaren, Sandra, Seb & Linus - lätt snyggaste gänget på gatan!




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Kul att se lite mer bilder :)

2009-03-07 Kl. 15:47:03
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0