På banan igen!

Stressig dag men vid halv nio nu ikväll kunde jag åter slappna av.

Vakna, duscha, frukost, till pappa för att skriva ut dansbeskrivningar till kvällen (vilket tog mycket längre tid än beräknat då jag var tvungen att skriva in den i datorn själv och sedan skriva ut den, då den inte fanns inlagd på hemsidan), skynda till jobbet, hem, träna igenom danserna, iväg på träning, hem och packa lite grejs, ut till mamma för att sova här.

Istället för danslista fick vi lära oss nån dans idag. Kul med utlärning men jag tyckte dansen kändes helt felkoreograferad. Den gick verkligen inte att få in i varken huvud eller fötter. Helt vakuum i skallen är jag oxå. Tur att min kurs gick bra, över förväntan faktiskt med tanke på att jag förväntade mig att när som helst få en hostattack, vilket jag slapp! :)

Nu ska jag krypa ner på madrassen med det ljusblå lakanet, återta den brylcreemsdoftande kudden och sova en sväng. Morgonmöte med aktivitetskommittén imorgon. Godnattpuss på er! ♥




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0