Picknick och John Lindberg

Mitt internet är lite stört nu igen, segt som kola. Eller segare faktiskt. Nu är jag husvakt hos mamma, så snyltar på hennes dator!

Igår åkte då Johan hem efter att ha varit hos mig sen i torsdags. Snacka om tomrum! Usch...

Snackade med Linda och vi bestämde oss för att plocka med oss picknick och ta en promenad i solskenet. Gick till simbadet och satte oss på en bänk i solen. Utsikt över isen och snackade om allt möjligt. Sen gick vi en lååång bit och då kom våran sjuka humor igång. Haha, vi gick runt å garvade högt som attan åt sånt som egentligen inte alls är av underhållningsvärde. Underbart att umgås med henne igen, va ganska länge sen vi sågs.





På kvällen sen så blev det Arlanda där vi lyssnade på och dansade till John Lindberg. Kul att höra honom live igen, sist jag gjorde det va han en liten 15-åring. Snacka om utveckling! Johan kom dit också, till min stora glädje! Hade ju redan börjat sakna ihjäl mig efter honom och det gör jag nu igen... Tack Jessica för att du tvingade med mig!

Sen sov jag på världens skönaste soffa hemma hos Håkan och Bitte och idag va vi förbi Jessica en sväng och åt glass innan jag kom hem och skyndade mig att baka en kladdkaka eftersom farmor och farfar skulle komma upp på fika. Oj, vilken lång mening det blev. Men nu är jag trött och ska sova. Ska upp sju imorgon, elda och mata djuren innan jag åker till bruket igen.

Just ja, jag red idag också! Länge sen, men gick riktigt bra trots hetsporren till tokfia.

Och imorgon ska jag skriva ett inlägg för att besvara de anonyma kommentarerna angående mitt love life.

Godnattpuss på er! ♥




Kommentarer
Skrivet av: jennylee

Härliga bilder! =)

2009-03-23 Kl. 09:26:19
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0