PMS?

Har precis fettat i mig två semlor och fått undan disken. Fatta att jag klämde två semlor! Haha, ibland kan jag ;)

Sjukt socker&fettsugen har jag varit hela dan och det känns som finnar ploppar upp titt som tätt. Jag känner för att skriva ett riktigt argt och elakt inlägg, men istället ska jag koka en kopp thé och lägga en ansiktsmask.

Ska bara säga: jag tänker inte skriva om sånt som folk vill läsa för att öka på min statistik, jag skriver om det jag i skrivande stund känner för. Det är min blogg och mina tankar. Om det i sin tur lockar besökare betyder det ju att jag väckt nån form av intresse hos folk, och det är kul :)

"Hoho?" skrevs för att jag saknar mina söta kommenterare. Puss på er alla! ♥


Kanhända lurar det ett PMS-monster under ytan




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Haha, semlor kan man ju äta rejält mycket av ^^

2009-03-04 Kl. 10:08:46
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0