Så var helgen slut

Jag hade från början inga planer alls för helgen, men tänkte att visst kan det ju vara skönt med en lugn helg. Nu blev det ju inte riktigt så då, men oj så bra helgen har varit!

I fredags var det lite osäkert vad som skulle hända, funderade ett kort tag på att åka på en auktion ute i bygdegården men hade ingen lust med det. Sen skulle Johan försöka fixa bil så att han kunde komma hit, men det funkade inte så då bestämde jag mig för att följa med Julia till Furuhöjden på ungdomscafé. Slutade med att Johan och Seb kom dit och att Johan sen följde med mig hem och blev här hela helgen. Myyys! :)

Igår hängde vi med Olsson och Jessica på loppis i Folkan, kul att kolla och så. Sen på kvällen åkte vi iväg och firade Taliban som fyllde 31, blev en riktigt trevlig kväll faktiskt. God mat bjöds det på och trevligt folk va där. Enda dåliga va att jag halkade på trappan ner från lokalen (snorhalt med boots utan mönster på sulorna!) och fick in benet bakom trappsteget, vilket resulterade i att jag nu har ett 20 centimeters blåmärke på ena smalbenet. Riktigt snyggt och skönt må jag säga!

Idag hade Johan och Olsson tänkt åka ut å meka lite och jag tänkte haka på ut och hälsa på mamma under tiden. Men så tänkte vi att vi kan ju åka ner till East Coasters klubblokal å säga hej innan vi åker ut, va ju fixardag där nere. Slutade med att vi blev kvar där hela dan och jobbade istället. Seb och Linus kom förbi också, trevligt trevligt.

Nu sitter jag här mätt och belåten och känner att jag imorgon förmodligen kommer att ha en sån där härlig träningsverk efter att ha stått och skrapat ner tapeter från kakel med kniv. Jaja, riktigt roligt va det i alla fall. Älskar att riva saker.

Måste dansa igenom lite danser nu, har repetition med mina kursare imorgon. Sen blir det nog sängen för jag är gruvligt trött. Så godnattpuss på er! ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Skönt med en toppen helg! :D

Krams!

2009-03-29 Kl. 22:13:42
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: Stephanie Ampel

okey:D ja det har ja=)

2009-03-30 Kl. 02:39:21
Blogg: http://ampel.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0