Sammanfattning torsdag - söndag

Dålig bloggdag, jag har haft annat för mig. Som att sortera papper och röja undan lite i lägenheten. Men nu kommer i alla fall den där sammanfattningen ;)

Torsdag: Kusinvitamin Linda kom hit. Vi hade spakväll med god mat, film, ansiktsmasker och kladdkaka. Myspys!



Över: "Spegel spegel på väggen där, visst är vi de vackraste här?" Från vänster: 1. Hulken-Linda. 2. Hon skrämde mig? 3. Filmen vi såg; 27 dresses. 4. Julklappsbyte, fick bodyscrub och ett armband av kusini.

Fredag:
Hostade halva natten så vaknade en halvtimme innan jobbet så skynda skynda blev det. När jag kom hem satt vi å snackade lite fram tills det va dags för oss att duscha och fixa oss för kvällen. Sen vid nio bar det av till Alunda för att lyssna på Mercury Band. Hela raggargänget samlat, I love it! Kvällen kan sammanfattas kort med: najs musik, två öl räckte bra, massa dansande och riktigt kallt utomhus.

Lördag: Linda åkte hem och jag frös som en gris (fryser grisar?). Röjde undan lite, kollade på Cry Baby. Tänkte gå och lägga mig redan vid halv tolv, men då messade Johan precis och frågade om han kunde komma över och jag tänkte att "det är ju faktiskt lördag" och så sket jag i sängen. (Haha oj, alltså jag sket inte i sängen! Lät bli att lägga mig, Johan fick komma.) Vi drack en himla massa te, somnade nästan sittandes på min matta och kom fram till att det inte är bra att somna bakom ratten, så han blev kvar.

Söndag: Olsson kom över, Johan lärde oss köra mitt Texas Hold'em (som jag har haft i evigheter men spelat en gång). Det slutade inte med att jag vann, men jag kom inte sist heller! Sen åkte vi ut till the place where I used to live. Jessica följde med och vi ägnade dagen åt att fota alla djuren hos mamma, fika och kolla i gamla skolfotokataloger, medan grabbarna mekade hos Olssons föräldrar.

Som sagt; helnajs helg, trots att jag fortfarande inte mår så bra. Lungröntgen på onsdag (Y)




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0