Trött som attan

Dålig update idag, får skylla på mitt sega internet. Har inte ens haft lust att sitta vid datorn eftersom det gått så långsamt. Inte hörde dom av sig från kundservice sen heller och nu börjar jag bli så himla trött på Tele2's mobila bredbands-skit. Jaja.

Morgonen och förmiddagen gjorde jag inte så mycket. Sista morgonen som husvakt åt mamma och självklart skulle jag skrapa sönder ett till finger när jag eldade imorse, så två fingrar är lite skinnflådda nu. Kul liksom.

Efter jobbet gjorde jag lite chokladbollar och sen tog jag mig i kragen och diskade undan ett stort diskberg. När jag ändå hade farten uppe passade jag på att göra rent spisen och sen blev det badrummet också. Bling!

Sen blev jag sugen på kebabpizza så kutade den lååånga biten till pizzerian och köpte mig en sån (tog nog en minut att gå dit, haha) tog med den hem och kollade på Fröken Sverige. Gammal film, sett den förut och tyckte då att den va bra men med ett kasst slut. Kom dock inte ihåg varför så kollade på den igen för att komma på det. Kom fram till att jag fortfarande är av samma åsikt.

Precis när filmen va slut ringde Johan och vi snackade ett tag om allt och ingenting. Han mådde inge bra stackarn, blev orolig där ett tag. Jag saknar honom så mycket att jag knappt vet vart jag ska ta vägen, ganska jobbigt faktiskt. Får se om vi kan träffas i helgen, annars blir det nästa vecka.

Tur att jag förmodligen bara kommer att jobba måndag och torsdag under påsklovsveckan. Blir visserligen en riktigt lång måndag och en stängning på torsdag, men ändå. Då kanske jag och Johan kan spendera lite tid tillsammans de andra dagarna. Hoppas!

Nu ska jag sova, ser i kors. Godnattpuss på er! ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Det blev en pizzelipizza iaf ;)

2009-03-25 Kl. 09:07:10
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: Jessica

Vilken tur att du påminde mig om posklovet snart :D va skönt att få vara ledig från skolan då, slipper gå upp för något som är så tråkigt. bulääää :I

2009-03-25 Kl. 10:09:29
Blogg: http://perontopp.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0