Annonsbruden

Inte förrän vid halv sex somnade jag. Var dock tvungen att gå upp nyss eftersom jag vaknade och kom på att annonskillen ska ringa idag och vi ska betämma hur STK-annonsen ska se ut.

Hmm, vad ska man göra idag då? Svar: allt och lite till! Haha, nej då. Men tänkte försöka få lite mer struket på min feta att-göra-lista faktiskt.



UPDATE

Dom ringde nyss från Österbyextra och är jag nå bra eller?! Ja sa att vi hade kommit fram till att vi skulle ha halva storleken på annonsen och inte lika mycket information med (eftersom vi ska annonsera i Annonsbladet oxå senare) och frågar vad priset blir då. Får till svar att vi får full storlek men för halva priset! Sweet.

 

Nu ska jag äta frukost. Puss på er ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Naajs :)

2009-03-15 Kl. 12:35:21
Skrivet av: ` iѕαвeℓℓα - bloggkritik när den är som bäst

haha xd

2009-03-15 Kl. 15:22:36
Blogg: http://Http://szerafia.blogg.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0