Åh åh åh!

Haha, kom inte på någon rubrik. Har haft ett par helt underbara dagar här kan jag ju tala om. Har haft min älskade Johan här sen i onsdags :)

På Valborg jobbade jag först tre timmar på förmiddagen, skönt att sluta redan vid två så man hann fixa sig och handla till grillningen och så. Vid femtiden bar det av i Olssons -59a ner till klubben där vi grillade och umgicks ett tag innan vi cruisade Österby runt. Myspojkvän som sitter med armen runt mig när han kör, hihi. Ner och slängde ett öga på brasan och sen styrde vi vidare mot Salacruisingen, härligt värre! Ena paret i fram och andra i bak, sen hade vi grabbgänget i Dodgen, helt galna. Sjukt kul va det i alla fall. In och fetta lite på Max påväg hem, gu va gott det va med lökringar.

Gårdagen försvann på något konstigt sätt. Låg och segade ganska länge och när vi väl kom upp så kom mamma och Anneli förbi i hennes Plymouth så jag, Johan, Jessica och Olsson hakade med på en cruisingrunda. Jag är lite kär i Annelis Plyma. Fast jag är mest kär i Johan.

När vi hade åkt färdigt drog grabbarna iväg för att fixa lite delar till Forden så då passade jag på att baka ut chokladfötterna till morgondagens Skivor till kaffet. Seeeeen åkte jag, Jessica och våra Johan:ar med -59an till Simbadet och grillade, Johan konstaterade att vi gör ganska mycket parsaker sådär. Mysigt ju!

Idag har vi bara tagit det lugnt och Johan har laddat inför kvällens spelning med Graveless. Jag, JennySpenny och hennes Johan ska in och kolla, käka nånstans innan. Blir najs ;)


Graveless ikväll på Ungdomens Hus, be there! Insläpp från 18, spelning kl 19.




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Din pojkväns band var riktigt bra. De spelade bra också! :)

Synd bara att jag var halv social ett tag där, jag både frös, började få ont i magen och var lite småtrött utav det =(

2009-05-03 Kl. 14:45:18

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0