Bailey! <3

Idag har jag jobbat häcken av mig typ! Nja, men jobbat både på Tammen och på fritids i alla fall. Hann kasta i mig en macka och prata lite bilar uppe på mammas jobb innan det var dags för mig att gå till nästa. Väl hemkommen blev det till att sega i soffan för att försöka bli av med världens huvudvärk. Gick inte bra så tog en värktablett som turligt nog gav effekt!

Så kan jag ju tala om att jag idag har bestämt mig för namn på min missekissebebis. Bailey heter hon ♥

5 dagar  8 dagar 
 12 dagar  19 dagar
24 dagar  25 dagar

Kolla hur hon växer, nu ser man riktigt skillnad från dag till dag. (4 veckor gammal imorgon!) Önskar att jag kunde hälsa på henne varje dag ju! Ovanför här är det en bild per tillfälle jag har varit ut och hälsat på ;)

Nu ska jag installera Bonniers Trafikskola 2009 på datan, sen går jag och lägger mig. Jobba dubbelt imorgon igen! Puss godnatt! ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Iiiih! Hon är så jädrans gullig och namnet passar ju helt perfekt! :)

2009-05-19 Kl. 09:13:33
Skrivet av: Jessica

:) kul att du bestämt dig :) nu är de min ojohans tur att bestäma vad våran ska få heta :)

2009-05-19 Kl. 23:12:33
Blogg: http://cesytod.blogg.setod.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0