Det bär av ut i solen

Underbara, älskade sooooooool! ♥

Softis-morgon idag, tyckte jag förtjänade det efter att ha fått ganska mycket gjort igår. (Åh, så otroligt kul det va med Bonniers Trafikskola då, helt såld på det nu.) Tog mig en dusch, brun-utan-solade lite, gjorde en ansiktsmask med avocado samt körde en hårinpackning. Najs!

Brorsan kom förbi jobbet med Harry Potter och Moto Racer 2 till PS1, så nu kan jag roa mig ännu mer, haha! Fast idag är det ju så härligt väder så nu tänker jag gå till farmor och farfar och umgås lite med dom på deras altan :)

Åh! Imorgon ska jag till stan med min bästa Jennylee, ska bli hur schteeeek som helst! :D



Puss! ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Längta, längta, lääängta! :D <3

2009-05-29 Kl. 19:03:39
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: Jennylee

Jaa, det var sjukt kuligt! <3 :D görs om sen (Y)

2009-05-31 Kl. 23:29:17

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0