Du gör mig galen...

...sabla stekpincett! Vet ni hur kul det är att steka små bitar av kebab och vända dem med en pincett som typ delar på sig istället för att knipa ihop om det man försöker greppa i stekpannan? Inte kul, är svaret. *Lägger till på önskelistan*

Dagen idag har varit ungefär som dagen igår med den skillnaden att jag idag vikarierade på en annan fritidsavdelning än min egen. Nu blev det så att jag ska jobba vecka 29, då jag egentligen hade velat ha semester. Det gör nog inte så mycket, tror jag får jobba fler timmar än jag egentligen brukar också och det är ju bra. Blev också tillfrågad ifall jag vill jobba vecka 28 med, istället för att ha semester. Åååh, vet inte hur jag ska göra! Pengar behövs ju alltid, men jag vill ju gärna få vara liiiite ledig med i sommar. Måste bestämma mig imorgon. Hum.

Förövrigt så är jag ganska rejält deprimerad. Ska dricka en kopp thé, äta lite glass och sedan krypa ner i sängen och försöka sova. Upp sju imorgon eftersom det kan komma nån snubbe för att kolla med tv-uttaget och då vill inte jag ligga och sova. Tycker inte om att det klampar in folk där man bor, vill ha hus nu!

Godnattpuss på er! ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jessica

de kom in gubbar idag til mig också. de ska byta internet skopets ställe nästa vecka. :) hihi.. NÄSTA vecka :D

2009-05-20 Kl. 01:10:16
Blogg: http://cesytod.blogg.setod.blogg.se/
Skrivet av: Jennylee

Naaw, inte vara deppis :(

Hoppas du mår mycket bättre idag.

Nej, nackdel med att bo sådär. Helt sjukt egentligen att de kan komma å gå som man vill. Man bor ju där iaf, det är ens hem :S

2009-05-20 Kl. 09:30:59
Skrivet av: Emelie

Solen brukar vara i slutet av sommaren... så vänta med semester tills efter v.30!

2009-05-20 Kl. 18:37:00
Blogg: http://mobergo.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0