Frullerullebullegulle

En sån här smarrig brunch sitter jag just nu och mumsar på. Tekaka med räkost, vindruvor, banan, ananasjuice och en kopp grönt thé med honung. Gott!



När jag är klar ska jag skicka iväg veckans horoskop till mamma och sen ska vi ut och gå. Min mamma saknar mig. Och jag saknar min mamma. Och när jag kommer hem från jobbet så ska vi också ut och gå Jessica! Eller huuuur?

Sen ska jag söka en massa jobb, för jag vill tjäna pengar så att jag kan köpa mig ett torp med stall, hästar, vovve, fler kissemissar och bil(ar). Då måste jag ju ha körkort också, men mina söta svärföräldrar har erbjudit sig att gå handledarkursen med mig samtidigt som de går den med Julia. Då kan jag köra både med dom och med mami och Per. Så kanske att jag lyckas innan mitten av augusti ändå? :) Man kan ju alltid hoppas!

Jag är pepp!




Kommentarer
Skrivet av: Jessica

själv klart ska vi ut o gå idag :D

hälsa din mamma från mig :)

2009-05-12 Kl. 11:46:42
Blogg: http://cesytod.blogg.se/
Skrivet av: Jennylee

Du klarar det helt klart! ;) Clever girl! Jävlar vilken mumsig brunch då :o Lite smått avis :)

2009-05-12 Kl. 14:40:27

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0