Imorgon är det fredag

Tänkte, bara så att ni vet det!

Jag gjorde som jag lovat mig själv och kollade på That 70's efter jobbet, skönt. Sedan hängde jag in allt jag hade tvättat i garderoben samtidigt som jag häckade lite framför datan och bestämde med mamma att jag skulle följa med morfar ut till henne och fika på nybakta bullar. Smarrigt! :D


Gosade med mina gilisar idag, saknat <3

Tog med mig lite mer saker till lägenheten, typ en tavla, massa hästtidningar, ett tidningsställ, träskor samt mitt och brorsans gamla ps1! Har varit sugen nu ett tag på att spela Harry Potter, men det visade sig vara hos pappa, så får nöja mig med Worms sålänge. Kanske knallar över dit och hämtar det imorgon, om någon är hemma Ingela?

Som ni ser så har jag strukit mer än halva dagens lista och nu ska jag sortera bland mina ljus och sedan köra lite körkortsteori i Bonniers trafikskola innan sängen. Då återstår alltså bara att ringa lite släktingar angående mitt 20-årsfirande, vilket jag ju självklart inte kan göra nu mitt i natten. Haha. Fixar det imorgon jag, duktig flicka!

Sov gott på er alla, puss ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

mmm, nybakta bullar dreggel

2009-05-29 Kl. 08:44:45
Skrivet av: Ingela

Hm, lite sent kanske :/ men jag var hemma i alla fall. Som vanligt höll jag på att säga :)

2009-05-29 Kl. 20:30:12

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0