Jag delar med mig

Kanske ska man ta och berätta lite om helgen som varit? Låter bra, kör på det.

Skippade bowlingkvällen i fredags och åkte istället hem till Johan och mös lite i väntan på att hans föräldrar och syster skulle komma hem så att vi kunde åka och gratulera hans farbror som fyllde 50. Var en trevlig fest med smörgåstårta och gott att dricka :)

På lördagen åkte vi hem till mig, Johan åkte ut och hjälpte Olsson att fixa färdigt -59an och jag cruisade runt med grabbgänget och Izabell en stund. Mot kvällen bar det av till Gävle för cruising och grillning. Härligt värre!


Söndag = slödag. Älsklingen for iväg till stan för att jobba med musikalen, Urinetown. Jag for med Jessica och Olsson för att hämta en otroligt söt liten blå sak och sedan för att kolla på kissebebisarna. Så stora dom har blivit, växer så det knakar! Längtar tills man får hem henne ♥. På kvällen sam-åt vi och kollade på fyra avsnitt Full Frys, så kul!


Idag tog jag sovmorgon och sen var det back to work igen. Nu på kvällen har jag hängt med Jessica och min bror som kom över och behövde lite plugghjälp. Elvis hälsade på också, han hade Julia med sig. Vi åt popcorn.

Godnattpuss på er! ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Aaaw, så söt misse bebis! :)

2009-05-12 Kl. 08:06:36

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0