"Jag gör yoga"

Nä, inte jag. Va en liiiiten femåring på förskolan som satt och sa så på en gräsplätt nyss innan jag gick hem från fritids. Fick mig att le, så söt!

Det är inte alltid man hinner med allt man ska, det går oftast bra ändå. Hann med tvätten och kom igång med en månads bokföring i alla fall. Tog mig även en härlig långdusch och gjorde en ansiktsmask med avocado och honung, myspys.

Nu ska jag skynda mig att slänga ner lite småsaker i väskan och sedan åker jag till Johan, stannar till imorgon. Ska ju träffa JennySpenny på tåget med! :)


En av de första bilderna som togs på mig och min älskling. Jessica fotade som en galning!

Puss, vi hörs! ♥



Kommentarer
Skrivet av: Jessica

"Jessica Galnafotografen" de kanske blir mitt nya smeknamn lr vad man kan kalla de :P

2009-05-27 Kl. 22:10:00
Blogg: http://cesytod.blogg.se/
Skrivet av: Jennylee

Fint! :)

2009-05-28 Kl. 09:08:28
Skrivet av: Ingela

Jaha är det så din Johan ser ut! Snygg måste jag säga. Tvilling med dig då eller? Ni är så otroligt lika, så hur är det man säger "kaka söker maka" ;)

2009-05-28 Kl. 12:29:43
Skrivet av: Sanna

--> Ingela



Japp, det är så han ser ut. Snygging minsann! Haha, jo jag har hört ifrån flera att vi är ganska lika, det stämmer nog ;)

2009-05-28 Kl. 16:41:51
Blogg: http://essesset.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0