Jobb, jobb, jobb

Härligt. Jobbigt. Se målet. Lönen alltså. Höhö. Jag är trött.

I onsdags bar det av till klubblokalen för att vårstäda lite, sen åkte jag med Johan hem till honom. Helledig igår, så blev kvar där till imorse. Gårdagen försvann konstigt snabbt, vips var det kväll med grillat käk och sen en tur över till Seb där Linus också var. Trevlig dag :)

Idag har jag varit på ett ganska kasst humör, fram tills jag fixat glass och fika till mina tre söta fritidsbarn som slog sig ner vid bordet och glatt sjöng "idag är det världens bästa dag". Då blev jag varm i hjärtat.

Ikväll blev jag bjuden på middag och rabarberpaj hemma hos mamma, smarrigt sörru! Sen fick jag med mig min sista kaktus samt en strykbräda hem. Lalala, nu ska jag sova så jag orkar upp och jobba imorgon. Igen.


Såhär ungefär ska jag sova nu, som min söta Bailey.

Godnattpuss! ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Guuu vad jädrans söt hon är! :')

Jo, cash är fräckt! Vill också ha cash

2009-05-24 Kl. 18:06:43
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: Ingela du vet

Åh vad sööööt hon är! Men jag hoppas att det inte är hennes baktassar man se uppe till höger i bild ;)



Åsså har jag hittat hit till din blogg, så nu ska jag hålla ett vakande öga över dig. Haha nej jag skojar bara!

2009-05-25 Kl. 10:16:04
Skrivet av: Sanna

--> Ingela



Ja visst är hon otroligt söt! Haha, nä det är hennes systers små tassar som syns där ;)



Ja visst, håll ett vakande öga här du. Det händer ju mer här än vad det gör på Myshörnan, haha!

2009-05-25 Kl. 14:23:26
Blogg: http://essesset.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0