Krockad -59a

Gårdagen bestod av jobb, påhälsning av Johan, Seb & Linus, besöka pappa, hälsa på kattungarna samt cruising i Enköping med Jessica och Olsson. Var en riktigt trevlig dag och kväll. Kameran ville tyvärr inte fungera när jag var ut och hälsade på min lilla Bailey (som har vuxit ännu mer och ÅT BEBISKATTMAT UR HANDEN PÅ MIG! Och somnade på mitt ben. ♥) men på cruisingen ville den vara med.

Enköping var nice och på hemvägen stannade vi till och körde en drive-in på Max i Uppsala. Gott att fetta hamburgare och lökringar med green garlic dip och coca cola!




På hemvägen hände dock en tråkig sak. Mellan Skyttorp och Österbybruk smällde vi med ett rådjur som sprang upp på vägen. Rådjuret sprang förmodligen iväg och dog med tanke på smällen, dock hittade vi det inte trots att vi letade länge. Vi som satt i bilen klarade oss bra, jag har bara lite ont i ryggen och nacken idag eftersom jag flög ner på golvet och slog hakan i framsoffan. Ford Fairline -59an gick det dock sämre med. Intryckt grill, vänster positionsljus förstört samt vänster framskärm spräckt. Stackars Dagny!




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Uscha, hemskt! ;(

Mysigt att åka runt i stan på kvällsningen :)

2009-05-24 Kl. 18:36:51
Skrivet av: emelie

Ajdå... Det lät inte skoj! Skönt ändå att det gick något bra att ingen vart värre skadad!

2009-05-25 Kl. 14:54:51
Blogg: http://mobergo.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0