Laxlaxlax

Har för tillfället ingen fantasi. Lax är gott. Jag äter lax. Med skagenröra. Det är gott.

Spelningen i lördags va riktigt nice, ni som inte va där missade nåt! ;) Jag älskar att se folk göra något de älskar (eller höra folk prata om något de brinner för) och att se Johan där på scen, va ju fullkomligt underbart. Vilket drag! Kolla in min karl, röda tröjan i mitten!


Efter spelningen gick Jennylee och hennes Johan hem och jag och min Johan drog till Williams och tog en öl innan jag skulle till bussen. Kom hem vid ett och i säng till två så va lite trött när jag skulle upp tidigt för en heldag med Skivor till kaffet igår. Men det gick bra, är nöjd med tillställningen.

Innan vi åkte tillbaka till bruket passade vi på att hälsa lite på våra bebismissar, som har öppnat ögonen nu! Söööötisar <3


Idag va det segt att komma upp, tror det beror på vädret. Jobbat, fixat med musiken till danslistan och varit på dansavslutning. Vemod. Men blev en riktigt trevlig kväll och smarrigt med smörgåstårta!

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon. Jobbar dubbelt imorgon. Tammen klockan åtta och sen direkt till fritids. Ööööh, och tvättstugan efter det plus kanske möte. Hejaheja.

Puss godnatt på er! ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Aaw, gud vad gulligt! Visst fan är pubar så jävla mycket bättre än danskrogar? :D

2009-05-05 Kl. 09:51:06
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: jessica

Ok vad mycket du ska ha för dig.. Hoppas du har tid o träffa mig en liten minut också :)

2009-05-05 Kl. 12:20:35
Blogg: http://cesytod.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0