Leker husfru:

Typ tvättstuga, diskberg, dammsuga, skura, bädda säng... Åh nej, inte bra kom jag på! Inte bra.

Och varför inte? Men åh, för att nu finns det ingen doft kvar av Johan i sängen, vilket innebär att jag kommer få ännu svårare att somna. Saknar honom något fruktansvärt och kan ligga och vrida och vända på mig i en timme innan jag somnar. Uscha!


Saknar han den dära långhåriga saken som ligger och krälar på golvet! ♥

Varför är det så långt till fredag? Okej, får tänka såhär då. Imorgon är det onsdag, då ska jag fortsätta leka husfru, jobba och promenera. I övermorgon är det torsdag, åka in till stan kanske? Har lite småsaker jag behöver. Ska söka en himla massa jobb också, är riktigt pepp må jag säga. Sen är det äntligen fredag! :D

Fredag = bowlingkväll med East Coasters och träffa Johan!
Lördag = Ballonglördag, grillning och Gävlecruising med East Coasters

Blir en najs helg, I think! Godnattpuss nu ♥




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0